W ostatnich latach jednym z lepszych narzędzi marketingowych stały się gadżety promocyjne. Jest to dość ciekawa, inspirująca, a przy okazji niedroga promocja dla wielu firm, niezależnie od tego, w jakiej branży się obracają. Dzięki temu, że został dostrzeżony potencjał tego typu promocji, obecnie producenci gadżetów reklamowych prześcigają się w tym, który przedmiot może stać się cichym nośnikiem reklamy. Nie zmienia to faktu, że na podium od wielu lat utrzymuje się kubek promocyjny.
Kubeczki reklamowe, czyli skuteczne
narzędzie marketingowe
Zastanawiasz się, jakie korzyści płyną z gadżetów reklamowych? Otóż, wbrew pozorom, posiadają one sporo różnorodnych atutów. Przede wszystkim są dość tanie. Im więcej sztuk przedmiotów zamówisz, tym niższa cena wyjdzie w przeliczeniu na jeden. Ponadto, właściciele przedsiębiorstw zwykle decydują się na bardzo praktyczne, przydatne gadżety. Tylko takie są w stanie przynieść zainteresowanie oraz realne zyski.
Warto pamiętać, że nie jest to oczywiście forma masowej reklamy. Jednak jest to znacznie lepsza opcja, ponieważ masowa reklama nie przynosi już obecnie zbyt wielu korzyści. Gadżety reklamowe bardzo często traktowane są jako osobisty podarunek, typ promocji, który trafia do konkretnej osoby lub kilku osób, a nie do wszystkich na raz. Jeśli wierzysz, że dla Twojej firmy znacznie lepszą opcją będzie reklama o mniejszej skali, ale bardziej personalna, koniecznie sprawdź akcesoria promocyjne, w tym kubeczki reklamowe!
Jaki wpływ mają akcesoria promocyjne na
naszą podświadomość konsumentów?
Nie od dzisiaj używamy kubków, nie od dzisiaj uznajemy je za jedne z bardziej potrzebnych naczyń w naszych domach. Niezależnie od tego, czy zaczynasz dzień kawą czy herbatą, zazwyczaj sięgasz po kubek. Dlatego właśnie należy on do najczęściej wybieranych gadżetów. Ilekroć w nim będziesz robić kawę, ilekroć będziesz serwować znajomym herbatę – tyle razy będzie przypominał o konkretnej marce, firmie, usłudze bądź produkcie. Jak widać, taki praktyczny gadżet reklamowy może stać się naprawdę potężna bronią w temacie marketingu i promowania danego przedsiębiorstwa.
Kubek z reklamą, czyli idealne narzędzie
do budowy dobrych relacji
Dodatkowym atutem kubka reklamowego nie jest jedynie sama promocja marki. Posiadając u siebie w firmie lekki nadmiar takich kubków, śmiało możesz je wykorzystać jako część upominku dla pracowników z okazji świąt czy urodzin. Ponadto, taki kubek możesz podarować kontrahentom przez wzgląd na Waszą długą współpracę.
Kubek, który chcesz podarować pracownikom, kontrahentom czy potencjalnym klientom nie musi posiadać wyłącznie logo Twojej firmy. Poza nim, w ramach nadruku, można umieścić także jakiś inspirujący cytat sławnej osoby, który nawiązywał będzie do tego, czym zajmuje się Twoja firma. Nie jest to oczywiście jedyna opcja. Równie dobrze sprawdzą się ciekawe grafiki z bogactwem kolorów. Wszystko zależy od Twojej kreatywności i gustu, a także budżetu, jaki możesz przeznaczyć na tego rodzaju promocję.
Na prawach reklamy